VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Kávová chuť novinky vznikla při pašování v termoskách

Plzeň – Mladšího sourozence se dočkala tradiční lihovina z Božkova. Tuzemák, který s podílem kolem 13 procent vévodí českému trhu lihovin, získává mladšího souputníka v podobě značky Božkov Speciál.

23.10.2012
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: DENÍK/Václav Pancer

Božkov Speciál vychází z tradice nejoblíbenějšího tuzemáku v zemi, zároveň však přináší jemnější chuť díky přídavku etiopské kávy. Tato překvapivá kombinace sice zjemňuje chuť tradičního Božkova Tuzemského, zároveň však zachovává jeho charakteristiku a přidává navíc vůni.

„Výsledek je příjemně pitelný a určitě jej ocení i ti, jimž tradiční Božkov Tuzemský připadá příliš drsný. Zároveň si jej však díky plnosti vychutnají i vyznavači klasického tuzemáku," uvedla brand manažerka značky Božkov Petra Sinkulová.

V degustacích, které předcházely uvedení novinky na trh, jej spotřebitelé charakterizovali nejčastěji jako „tuzemák, který zahřeje a krásně voní, ale má lahodnější chuť a lehce klouže do krku".

Úzkou příbuznost s Božkovem Tuzemským nezapře Božkov Speciál ani vizuální podobou. Prodává se v identické lahvi, etiketa zachovává tradiční identifikační atributy (například plachetnice), jen je koncipována v inverzní barevnosti než etiketa Božkova Tuzemského.
Historie vzniku nové receptury je lehce pikantní. Prazáklad Božkova Speciál totiž vznikl již v padesátých letech minulého století, kdy pracovnice provozů v Božkově tajně vynášely z provozů malá množství tuzemáku, který „pašovaly" v termoskách s kávou.

A právě přitom objevily lahodnou chuť kombinace s příměsí kávy, která nyní ve výrazně zdokonalené podobě přichází na trh jako Božkov Speciál.

Uvedením nového produktu na trh přitom Stock Plzeň sleduje obdobnou strategii jako v roce 1997, tedy takzvanou line extension.
Tehdy se ke klasickému Fernetu Stock přidal Fernet Stock Citrus a během krátké doby se stal jednou z nejprodávanějších značek v Česku. Uvedení nové značky na trh bude podpořeno ochutnávkami v obchodních řetězcích, promotion akcemi v gastronomii i tištěnou inzercí. 

Autor: Redakce

23.10.2012 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Ilustrační foto.

Do Favoritu vstoupil nový investor

Jak reklamovat koupený dům či byt

A zase ten Bakoš. Tentokrát sestřelil Jihlavu

Plzeň – Viktoria Plzeň vyhrála 2:1 v Jihlavě gólem z 92. minuty.

Fotbalisté Mýta B zdolali Drozdov

Mýto - Fotbalisté Slavoje Mýto si k další prověrce před výkopem krajské 1. B třídy pozvali tým okresního přeboru Berounska.

AKTUALIZOVÁNO

Vražda v Plzni. Bezdomovec zaútočil na druhého mačetou

Plzeň - Policie vyrazila v neděli ráno ohledat místo činu.

Jak, kdy a za kolik na sociální zařízení na Rokycansku

Rokycansko - Oblast Rokycanska nabízí spoustu příležitostí k poznávání a výletům. Jsou lidem ale k dispozici i sociální zařízení, míněno veřejná WC?

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení