Cílem služby je, aby lidé nemuseli obíhat různé úřady, brát si dovolenou a dojíždět do vzdáleného města kvůli vyřizování běžných záležitostí, jako jsou výpis z katastru nemovitostí, výpis z obchodního a živnostenského rejstříku, přijetí podání dle živnostenského zákona - například ohlášení živnosti, změny údajů, žádosti o koncese nebo velmi často potřebný výpis z rejstříku trestů či bodového konta řidičů.

„Nás tato služba funguje teprve necelý měsíc, ale zájem o ní máme. Zatím se to teprve rozbíhá, chodí sem tak dva klienti týdně. Největší zájem je o výpisy z katastru nemovitostí,“ sdělila obsluhující pracovnice czechpointu Květoslava Veselá.

Otevírací doba je zde shodná s úředními hodinami. Pondělí, středa od osmi do dvanácti a od čtrnácti do sedmnácti hodin. Úterý, čtvrtek a pátek je provoz od 8 do 12 hodin.