VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Klienti chtějí zejména levnější zájezdy

Rokycansko – Zajistit si dovolenou na prázdniny co nejdříve se vyplatí. Kvůli ekonomické krizi totiž cestovní kanceláře snížily kapacity a klientům tak hrozí, že nabídka už bude probraná. Na First minute mohou navíc využít nejrůznějších slev.

31.3.2010
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: ČTK

„Prodejnost zájezdů se během zimy i nyní na jaro snížila. Dříve byl v tomto období velmi žádaný Egypt, Tunisko či Djerba, letos téměř vůbec. Lidé chtějí především levnější pobyty,“ sdělila Miluše Skrbková z rokycanské cestovní kanceláře Bohemia Trans. Očekává, že se na letní dvouměsíční volno poptávka zvýší. Lidé by však podle ní neměli s výběrem dovolené otálet.

Podobného názoru je i Renata Živná z cestovní kanceláře Škoda–Avia Tour. „Na Last minute nemusí být už takový výběr, chtějí–li vycestovat zejména vícečlenné rodiny. Zajímavé destinace, jako například loni Turecko, mohou být navíc už úplně vyprodané,“ uvedla.

Kromě toho, že se rodiče s dětmi nemohou spoléhat, že seženou zájezd podle svých představ, zamluvením pobytu na First minute i ušetří. „Po loňské špatné krizové sezóně se cestovní kanceláře snaží podpořit co nejvyšší prodej zájezdů už na First minute celou řadou nových pobídek. Nabízí například až tři děti zdarma, nízké zálohy na rezervaci zájezdu, hodnotný dárek, slevy pro seniory, polopenzi zdarma a jiné,“ vysvětlil Tomio Okamura, víceprezident a mluvčí Asociace českých cestovních kancelří a agentur.

Lidé jsou podle něj však i nadále opatrní a šetří. „Letos dochází k velmi malému nárůstu počtu prodaných zájezdů, avšak zároveň k poklesu průměrné ceny prodané dovolené,“ konstatoval. I v letošním roce bude mezi klienty nejpopulárnější zřejmě Chorvatsko, Slovensko a Itálie.

Autor: Gabriela Karníková

31.3.2010 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Koupaliště Rokycany

V tropech mířily na koupaliště průměrně dva tisíce lidí

Ilustrační foto

Okresní tandem zazářil v přeboru

Do Favoritu vstoupil nový investor

Rokycany – Společnost Favorit, která v České republice vyrábí prémiová sportovní a lifestylová kola na míru, získala nového investora. Je jím Michal Mička ze společnosti C2H, který ve Favoritu získal za 70 milionů korun třicetiprocentní podíl.

Jak reklamovat koupený dům či byt

Koupili jste si vysněný byt nebo dům a máte pocit, že je dokonalý? Prvotní nadšení z dobré koupě mohou však zanedlouho vystřídat starosti s vadami, které se projeví až po čase. Víte, jaká práva v takovém případě máte? A jak nejlépe postupovat, abyste o ně nepřišli?

A zase ten Bakoš. Tentokrát sestřelil Jihlavu

Plzeň – Viktoria Plzeň vyhrála 2:1 v Jihlavě gólem z 92. minuty.

Fotbalisté Mýta B zdolali Drozdov

Mýto - Fotbalisté Slavoje Mýto si k další prověrce před výkopem krajské 1. B třídy pozvali tým okresního přeboru Berounska.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení