„Nedalo mi to a začal jsem po téhle na pohled bezvýznamné sumě pátrat. Nestačil jsem se pak divit. Patřím totiž mezi partnery GE Money Bank v Rokycanech a jako váženému zákazníkovi mi byla přidělena zlatá karta. Spolu s ní i informativní leták, obsahující čtyři důležitá čísla na aktivaci, blokaci karty, infolinku nebo klientskou linku. A právě zde došlo podle mne k záměně, která se mi vymstila. Místo předvolby 420 se tam objevilo 240 a já se dovolal do Rovníkové Guinei,“ smál se podnikatel.

Přestože hned po zjištění omylu sluchátko ihned zavěsil, telekomunikační společnost mu za deváté pásmo vyfakturovala přes 120 korun. Pouska nám jako důkaz předložil zmíněný leták, který asi nejen jemu vyprázdnil peněženku.

„Musím přiznat, že se do oběhu skutečně dostalo několik kusů brožur se špatně uvedeným číslem. Už byly ovšem nahrazeny správnou verzí. Každopádně jste první, dosud jsme nezaznamenali kvůli záměně jinou oficiální stížnost,“ reagovala na náš dotaz mluvčí bankovní společnosti Markéta Dvořáčková.