VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Šmejdi mění taktiku. Míří přímo do bytů

Rokycansko - Šmejdi a jejich praktiky naše čtenáře trápí dál. Ostatně o tom vypovídá další zaslaný podnět od našich čtenářů.

20.12.2014
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: Denik/Ilustrační foto

„Šmejdi přistoupili k novému způsobu, jak šidit zákazníky budou chodit za občany až domů! Vyrozuměla jsem to z telefonického rozhovoru, mé číslo prý zvolili náhodně, a myslím, že se opět jedná o ně," prozradila Eliška Šilpochová z Rokycan.

„Vzhledem k jejich slovnímu vyjádření o možnosti získat zadarmo ještě polštář," dodala, „či o tom, že by člověk měl vhodný vánoční dárek zadarmo a celá akce slouží jen pro reklamu jejich výrobků, není o čem pochybovat," míní.

Nicméně i v případě, že by se skutečně jednalo o nepoctivé prodejce a zmíněné pozvání to prakticky potvrzuje, nezmůže s tím nic policie ani inspektoři České obchodní inspekce. „Co k tomu říci nového? Bohužel nic, neboť jsme v poslední době zaregistrovali jak v terénu, tak i na besedách se spotřebiteli a seniory, že šmejdi se vtírají do domácností, kde vědí, že tam dozor ze strany kontrolních orgánů nelze aplikovat. Tam pravomoci orgánů končí," informoval ředitel České obchodní inspekce v Plzni Jan Řezáč.

V momentě kdy oslovený souhlasí s návštěvou doma, tak v podstatě vystavil obchodníkům pozvánku. „Je to další z triků šmejdů, protože takto neporušují ani vyhlášku města o podomním prodeji, ani o ochraně spotřebitele. Za zákazníkem do domácnosti přijdou dva tři prodejci a ve většině, drtivé většině, spotřebitel podlehne tlaku a podepíše," doplnil ze zkušenosti Řezáč. Jedinou možností tak je být vůči tomu novému způsobu nátlaku imunní a nejenže na žádné předváděcí akce nechodit, ale ani ´neotevírat dveře´.

Autor: Martin Spal

20.12.2014 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Koupaliště Rokycany

V tropech mířily na koupaliště průměrně dva tisíce lidí

Ilustrační foto

Okresní tandem zazářil v přeboru

Do Favoritu vstoupil nový investor

Rokycany – Společnost Favorit, která v České republice vyrábí prémiová sportovní a lifestylová kola na míru, získala nového investora. Je jím Michal Mička ze společnosti C2H, který ve Favoritu získal za 70 milionů korun třicetiprocentní podíl.

Jak reklamovat koupený dům či byt

Koupili jste si vysněný byt nebo dům a máte pocit, že je dokonalý? Prvotní nadšení z dobré koupě mohou však zanedlouho vystřídat starosti s vadami, které se projeví až po čase. Víte, jaká práva v takovém případě máte? A jak nejlépe postupovat, abyste o ně nepřišli?

A zase ten Bakoš. Tentokrát sestřelil Jihlavu

Plzeň – Viktoria Plzeň vyhrála 2:1 v Jihlavě gólem z 92. minuty.

Fotbalisté Mýta B zdolali Drozdov

Mýto - Fotbalisté Slavoje Mýto si k další prověrce před výkopem krajské 1. B třídy pozvali tým okresního přeboru Berounska.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení