VYBERTE SI REGION

SOUTĚŽ: Namíchejte ten nejlákavější koktejl a vyhrajte karton Bohemia Sektu

Západní Čechy - Deník spolu s Českou barmanskou asociací, Bohemia sektem a Akademií hotelnictví a cestovního ruchu vyhlašuje soutěž o nejzajímavější, nejnápaditější a nejchutnější koktejl, jehož nedílnou součástí musí být Bohemia Sekt (u soutěžících do 18 let nealko sekt).

19.2.2016
SDÍLEJ:

Ilustrační foto.Foto: zdroj redakce

Obdivujete barmany, kteří dokážou ve vzduchu zavířit sklenicemi i lahvemi a jakoby mimochodem sáhnout pro ty pravé přísady, aby koktejl dokonale osvěžil? Proč to také jednou nezkusit? Třeba právě vám se podaří objevit zcela originální chuť, která ohromí profesionální porotu. Na vítěze, kteří budou slavnostně vyhlášeni v rámci soutěže Plzeňský šejkr, čeká karton Bohemia Sektu a prohlídka perlového světa společnosti Bohemia Sekt ve Starém Plzenci s degustací. Pro soutěžící na dalších místech je připraveno předplatné Deníku a večeře pro dvě osoby v restauraci Jadran.

Co je třeba pro výhru, kterou je karton sektu od společnosti Bohemia Sekt a prohlídka ve Starém Plzenci včetně degustace pro čtyři osoby, udělat?
Vyfoťte se s připraveným koktejlem, pošlete nám recept a název koktejlu na koktejly@denik.cz.

Odborníci zhodnotí nejen chuť a vzhled koktejlu, ale také nejoriginálnější název a nejvtipnější fotografie.

Fotografie s názvy koktejlů budou průběžně zveřejněny na webu. Porota vybere tři vítěze. Ceny budou slavnostně předány 2. března v hudebním klubu Pantheon v rámci soutěže Plzeňský šejkr.

  • 1. místo – karton Bohemia Sektu + prohlídka perlového světa Bohemia Sektu ve Starém Plzenci včetně degustace pro 4 osoby
  • 2. místo – předplatné Plzeňského deníku na jeden rok
  • 3. místo – poukázka na večeři pro 2 osoby do restaurace Jadran v Plzni

Ceny dodá Akademie hotelnictví a cestovního ruchu, v odborné porotě zasednou Zdeněk Plášil (předseda Západočeské sekce České barmanské asociace), Jana Linhartová (ředitelka Akademie hotelnictví a cestovního ruch v Plzni) a Ivan Strejc (manažer inzerce Deníku)

Autor: Redakce

19.2.2016 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

Tradiční průmysl v Česku skomírá. A uvolňuje místo montovnám

Část stojírenského holdingu Vítkovice, ČKD Praha DIZ, Kovosvit MAS, jeden z následovníků Škody Plzeň Pilsen Steel i výrobce letadel Let Kunovice. To je pět tradičních značek českého průmyslu, které v současnosti čelí existenční krizi. Možná tedy v přímém přenosu sledujeme závěr transformace české ekonomiky zahájený po listopadu 1989. Kdo se včas nepřizpůsobil novým poměrům nebo se dál jednostranně orientoval na východní trhy, dnes zápasí o přežití. Svou roli v ekonomice naopak posilují podniky se zahraničními majiteli, na které často pasuje hanlivý termín montovny.

KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Svatava Štěrbová

ON-LINE: Zákon o sociálním bydlení je potřebný, řekla Svatava Štěrbová

Plzeňský kraj - Starostka Kladrub a kandidátka ve volbách do krajského zastupitelstva odpovídala na otázky čtenářů Deníku.

Česko se stalo montovnou Evropy. Pět dopadů, které to na nás má

Na makroekonomických číslech něco nesedí. Česko vykazuje slušný růst ekonomiky, tažený hlavně průmyslovou výrobou a exportem. Navzdory tomu dál působíme v rámci Evropské unie jako chudí příbuzní s průměrným hrubým příjmem 27 tisíc korun, tedy v přepočtu 1000 eur. Od roku 2008 se nám nedaří dotahovat Německo ani Rakousko. Za slušnými makroekonomickými čísly se totiž skrývá problém na mikroúrovni. Příliš mnoho podniků v Česku plní roli pouhé montovny, zatímco lukrativní výzkum a vývoj i marketing a dodávku zákazníkovi zajišťují zahraniční mateřské koncerny.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2016, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies