Tak jako u jiných faceliftů i tady platí, že se žádné razantní změny nekonají. Navenek je ovšem faceliftovaný Hyundai Bayon poznat podle přídě s novou LED světelnou linkou a jinak tvarovaným nárazníkem. Do nabídky celkem devíti laků taky přibyly čtyři nové odstíny a nechybí nová litá kola o průměrech 16 a 17 palců. Některé laky je navíc možné doplnit o černě lakovanou střechu.

Přečtete si jízdní test Hyundai Bayon:

Na venkovských silnicích se nám auto hodně líbilo
Skvělý nástroj na žehlení děravého asfaltu: První svezení s Hyundai Bayon

Uvnitř interiéru jsou největší novinkou budíky – potažmo absence klasických ručičkových přístrojů v případě, že si připlatíte za nový displej před řidičem. Ten má úhlopříčku 10,25“ a je tedy stejně velký jako dotykový displej infotainmentu, dodávaný již ve standardu.

Novinkou jsou bezdrátové aktualizace softwaru a mapových podkladů, naopak zůstává rozhraní Apple Carplay a Android Auto, stejně jako bezdrátová nabíječka, USB-C a USB-A vstupy nebo příplatkový audiosystém Böse.

Peugeot 308 je pohledný rodinný vůz se širokou nabídkou motorizací
Zlevnila další auta. Nabídka rodinných modelů do půl milionu je teď opět slušná

Zajímavostí je také možnost připlatit za kompletní LED osvětlení interiéru, které nahradí všechny klasické žárovky ve stropních a bodových svítilnách, ale i v osvětlení zrcátek ve sluneční cloně. Součástí výbavy je i ambientní osvětlení s nastavitelnými barvami a sada jízdních asistentů, která je na B-SUV segment velmi slušně dimenzovaná.

Jde jmenovitě o adaptivní tempomat, který umí sám měnit rychlost podle mapových podkladů, systém předcházející čelnímu nárazu, hlídání mrtvého úhlu, sledování únavy řidiče, vedení v jízdních pruzích nebo upozornění na to, že se v koloně již rozjelo vpředu jedoucí vozidlo.

Faceliftovaný Bayon nahradí odcházející současnou podobu již brzo, je ovšem otázkou, jak se pohne základní cena. Ta v současnosti startuje na částce 389 990 korun.