V provozu byla více než 60 let, po roce 1948 sloužila v depu Praha-Smíchov a v roce 1961 převedena do depa v Českých Budějovicích, kde byla roku 1967 zrušena a umístěna na pomník před budovu Železničních opraven v Českých Velenicích. V roce 2014 byla převezena do Depa historických vozidel v Lužné, kde se podrobila celkové rekonstrukci a v minulém roce opět zprovozněna.

Na kralovickém nádraží byl opět připraven naším spolkem doprovodný program, výstava historie i možné budoucnosti naší tratě s projektem obnovy tratě před klášter v Mariánské Týnici. 

Své zatím jediné vystoupení v tomto roce si zde odehráli kralovičtí Soptíci, veřejnosti byla představena páková drezína s možností svezení. Samozřejmostí bylo posezení u jídla a pití s poslechem kapely Josefa Švédy ze Starého Plzence. Zajímavostí byl odjezd lokomotivy z kralovického nádraží směrem na Mladotice, kde musela po 100 metrech svoji jízdu ukončit, kvůli známému faktu - nesjízdnosti úseku do Mladotic. Věřme, že příště už svoji jízdu dojede alespoň do nové zastávky u Mariánské Týnice. Tento projekt zde byl osobně podpořit i náměstek hejtmana Plzeňského kraje pan Ing. Pavel Čížek.
 
Václav Kopta, spolek MDRM