O využití automatů na roušky je ve Vyškově stále zájem, oproti prvním týdnům ale podle provozovatelů výrazně poklesl. Lidé však začínají kupovat více speciálních designových roušek včetně těch s aktivním stříbrem.
Zájem o koupi roušek není ve Vyškově tak vysoký jako v prvních týdnech provozu automatů. Mezi lidmi ale roste zájem o dražší designované roušky.
|
Foto: Foodex
„Zatímco se ve Vyškově jen za poslední týden v březnu prodalo čtyři tisíce kusů roušek, za celý duben to bylo pouze pět tisíc. Město však vede v prodeji i mezi konkurenčními rouškomaty,“ uvedl za společnost Foodex Petr Čáslava.
Sumu, kterou na nich lidé ve Vyškově zatím utratili, odhaduje na necelého půl milionu korun. „Zavázali jsme se celý výtěžek následně darovat. Zatímco jiní své roušky prodávají za tržní ceny, my částku rozdělíme mezi neziskové organizace,“ slíbil Čáslava.