
Auto se hodí k pohodlnému cestování nejen po českých luzích a hájích
Zdroj: Radek Pecák
Auto je to opravdu velké
Zdroj: Radek Pecák
a s nezvyklým designem
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu upoutají veliká pixelová světla
Zdroj: Radek Pecák
Zadní víko ukazuje, že auto bude i klasickou dodávkou
Zdroj: Radek Pecák
Poněkud zvláštní uspořádání palubní desky
Zdroj: Radek Pecák
Výhled je díky vysokému posazu dobrý
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu je opravdu hodně místa
Zdroj: Radek Pecák
a dá se cestovat skoro vleže
Zdroj: Radek Pecák
posuvné dveře usnadňují nastupování
Zdroj: Radek Pecák
ovládání sedaček je samozřejmě elektrické
Zdroj: Radek Pecák
Zavazadlový prostor může být malý
Zdroj: Radek Pecák
nebo ještě menší
Zdroj: Radek Pecák
drobnosti je opravdu kam ukládat
Zdroj: Radek Pecák
sem třeba telefon
Zdroj: Radek Pecák
sem doklady, peněženku, atd
Zdroj: Radek Pecák
Držák na nápoje lze vpředu vysunout z palubní desky
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
Digitální přístrojový štít je docela přehledný
Zdroj: Radek Pecák
Centrální displej by ale měl být větší
Zdroj: Radek Pecák
Ovládání převodovky pomocí tlačítek
Zdroj: Radek Pecák
Lze také "uzamknout čtyřkolku"
Zdroj: Radek Pecák
Atmosféru vylepšovala střešní okna
Zdroj: Radek Pecák
Pro zadní řady je speciální okruh klimatizace
Zdroj: Radek Pecák
Měděná barva působí elegantně
Zdroj: Radek Pecák
Je také na masce chladiče
Zdroj: Radek Pecák
a na zrcátkách
Zdroj: Radek Pecák
Kola jsou osmnáctipalcová
Zdroj: Radek Pecák
Motorem je vždy turbodiesel
Zdroj: Radek Pecák