Zájemci mohli v krásném prostředí ochutnávat ze široké nabídky šumivých i tichých vín, ve škále od suchého po polosuché, předkládaných vinaři z Čech, Slovenska i Moravy. Pro zajímavost, Morava zde měla zastoupení všech čtyř vinařských podoblastí a z nich patnácti producentů známých jmen.
„Kampaň uvádějící růžová vína v širší známost začala poměrně nedávno,“ konstatovala Zuzana Foffová ze společnosti Praga Mystica. „Lidé ale velmi rychle objevují kvality tohoto produktu. Stále více se na degustacích setkáváme s odborníky, jež vínu skutečně rozumí. To samozřejmě těší nejenom nás, ale i samotné vinaře. Akci už sami vyhledávají a speciálně pro ni připravují zajímavé ceny svých produktů.“ O vzrůstající oblibě akce mezi veřejností nejlépe vypovídala skutečnost, jak rychle se zásoby u mnohých stánků tenčily.

„A navíc se počet návštěvníků každý ročník zvedá téměř o sto procent,“ poznamenal s úsměvem Jaroslav Pácha, majitel zámku. „Snažili jsme se hostům dnešek co nejvíce zpříjemnit, například poslechem lidových kapel. Pozvali jsme je z Domažlic a také cimbálovku z Moravy,“ dodal. Vstup na akci opravňoval rovněž k prohlídce zámku. Zaujalo i staročeské tržiště a další lákadla. „Lidem se tu líbí a rádi se vracejí. Dnes si na zámek našlo cestu více než sedm set padesát návštěvníků, včetně světoznámé módní návrhářky Blanky Matragi s manželem,“ sdělil Pácha.