„Musíte vyndat ten největší osten a pak ježkem v kleci natáčet, až celý vyklouzne," radil Filip Hamáček. „Zkoušel jsem to a povedlo se mi," dodal. „Pěkné je také postupným dotýkáním se kovových destiček vytvářet proud. U mne to nejvíc funguje s ocelí a hliníkem," prozradil nám. Ondra Egner zase s využitím točny řadil za lokomotivou vagonky podle správného pořadí. „Dá to koumání," prohlásil. Jeho bratr Štěpánek, který půjde teprve do první třídy, se zájmem přihlížel a pak v mžiku rozházenou soupravu sám náležitě vyřadil. Hlavolamy rozmístěné ve dvou sálech zaujaly i děvčata.

„Využijeme toho, že vedra dnes pominula a vypravíme se na výlet," dodala vedoucí Jana Štercliová. „Ovšem až po obědě. Dnes je španělský ptáček s rýží a děti už se moc těší. Chutná jim a chodí si i pro nášupy," usmívala se další vedoucí Ilona Křikavová.

Na denním pořádku je rovněž upevňování základů an- gličtiny, výtvarné hraní ob- nášející i oděvní tvoření, a pamatováno je též na koupání.

Ze středečního vydání Rokycanského deníku.