Bohužel jsou ale i případy, kdy to obchodník neumožňuje, nebo jen omezeně. Příkladem můžou být poštovní pobočky. Ty umožňují zákazníkům platby pouze platební kartou, kterou společnost vydává v rámci svých finančních služeb. S jinou u přepážky nepochodíte. Neplatí to pouze pro partnerskou banku a ta je ještě v některých případech vázána na povolení pošty. „Člověk kartou nechce platit všude. Drobnější nákupy platím v hotovosti. Nebo kvůli jízdenkám mám vždycky něco u sebe, ale když jdu pro větší balík v hodnotě přes několik stovek, tak bych platbu kartou uvítala. Ne aby člověk musel myslet na to, kde najde nejbližší bankomat," vyslechli jsme názor od Petry Černé. Proč tomu tak je a jaké jsou důvody jsme se zeptali tiskové mluvčí společnosti.

Více v pondělním vydání Rokycanského deníku.