„V chodu je poprvé. Nejde tedy jenom o to, že by dění v ní začalo zářím, ale hlavně o skutečnost, že v naší škole s tímto prvkem teprve začínáme! Jedná se tedy o premiéru. Zvláštní formu výuku nám povolil kraj," uvedla ředitelka Eva Válková.

Kolektiv je malý, osmičlenný, aby se pedagog mohl svěřencům věnovat naplno a pomohl jim vytvořit způsob, jak se co nejvíc oprostit od svazujícího vlivu jejich handicapu. Tedy hledal s nimi způsob k co nejefektivnějšímu vypořádávání se s výukou. Ať už jde o dyslexii, dysortografii, dys- kalkulii, ADHD (projevuje se hyperaktivitou a vnitřním neklidem…) a podobně.

Dětem se v malém kolektivu dostane větší a intenzivnější péče směrované na zvlá- dání jejich problémů. To je pro malé velikým plusem," hodno- tí vedoucí Pedagogicko psy- chologické poradny Rokycany Věra Čiková. Vzhledem k orien- taci třídy tak malí pro vzdělávání získali vhodné zázemí.

Více ve čtvrtečním vydání Rokycanského deníku.