Podle technického průkazu se jedná o speciální hasičskou cisternu (druh karosérie zavřená skříň). Hnací jednotkou je benzínový šestiválec o obsahu 3468 ccm, obsah cisterny 400 litrů, s deseti místy k sezení. Celková váha pohotovostní je 4210 kg, dovolené zatížení 2000 kg.

Prvním majitelem byl Požární sbor MNV Brandýs nad Labem, který s vozidlem až do 13. března 1989 absolvoval pravidelně každoroční technické prohlídky. Ještě v roce 1975 se uvádí 20 tisíc ujetých kilometrů. Hned v roce 1953 po ujetí 2500 km muselo auto z technické prohlídky odjet s nepořízenou kvůli vadnému pastorku a vodní pumpě. V roce 1964 vyčetl technik autu vadné ukazatele směru. 4. dubna 1968 se v technickém průkazu objevil tento zápis: Poškozené pérování, poškozený zadek vozidla, teče olej a dva nerozluštitelné údaje.

Následně v TP nalezneme zápis Čs. automobilové opravny, Praha 8 – Karlín, ze dne 24. června 1968 o tom, že byla provedena střední oprava a vyměněn motor. Poslední zápis v TP je ze 13. března 1989 a stav technického stavu vozidla byl ohodnocen komisařem z dopravního inspektorátu VB, Okresní správa SNB, Praha – východ, známkou „dobrý“. Od té doby již žádné zápisy v TP nejsou. K vozidlu máme originální SPZ: PH 03-05. Z Brandýsa bylo vozidlo převedeno obci Zápy.

Před dvěma lety bylo vozidlo zakoupeno v obci Ondřejov od soukromníka za 45 tisíc korun. Rekonstrukční práce na vozidle finišují, aby vyjelo v novém kabátě na slavnostní křest v druhé polovině května.