Během kompletní rekonstrukce bylo nahrazeno stávající vybavení mostu, tedy zábradlí, mostní závěry, odvodňovače, mostovka, úložné prahy a křídla.

„Předpokládala se rovněž sanace hlavních nosníků a výměna ložisek. Jenže po demontování a odvezení lávky do Třebestovic se objevily mnohonásobné vady, kdy základní materiál ocelové konstrukce vykazoval vysoký stupeň napadení korozí,“ zdůrazňuje starostka města Marcela Sobotková. Investor po domluvě s projektantem tudíž pořídil zcela nové ocelové nosníky, jejichž životnost garantuje s určitou nadsázkou na sto let.

Při žádosti o dotaci, směřující na ministerstvu pro místní rozvoj, Hrádečtí vyslyšeni nebyli. Oslovili ale Plzeňský kraj a ze sekce havarijních stavů obdrželi 800 tisíc Kč. Ovšem celkově se náklady vyšplhaly na dvanáct milionů a převážně z rozpočtu města.

Slavnostní otevření si nenechali ujít zástupci kraje, dodavatelských firem, zastupitelé Hrádku a další hosté.