V podstatě oprášila již před lety jednou předložený a důrazně zamítnutý návrh. Ten spočívá mj. také v tom, že je prý nežádoucí, aby ve stejnou dobu jezdily vedle sebe vlak a autobus současně. Zjednodušeně řečeno to bude v praxi znamenat, že např. ráno do práce pojede občan autobusem do Radnic, zde přestoupí na vlak a následně dojede do Plzně opět autobusem. Navíc - jak je známo, tak jakmile se jednou sáhne do jízdních řádů, spustí se řetězová řada chyb v návaznostech u jednotlivých linek. Předložený návrh už teď řadu takových zásadních chyb a nedostatků má. Z úterního jednání předsednictva členských obcí Mikroregionu Radnicko vyplynulo, že s takto navrženou optimalizací zásadně nesouhlasí a požaduje přiměřeně prodloužit stanovený termín k projednání této navržené úpravy a k podání námětů v jednotlivých obcích. Zároveň požaduje od firmy POVED, aby předložila srovnání stávajícího a navrženého stavu, včetně zdůvodnění navržené optimalizace a jejích časových a ekonomických dopadů na obyvatelstvo našeho regionu.