Žáci čtvrtého a pátého ročníku si na zahnání chmur vybrali cestu projektové práce na téma Naše příroda. Byli rozděleni do tří skupin a zpracovávali získané poznatky z knih, časopisů a internetu. Věnovali tomu dva dny. „Pokusili jsme se ale spojit přírodovědné bádání i s dramatizací,“ uvedla ředitelka Renata Balejová.

Součástí práce bylo i zpracování pohádky O kouzelné dýni. „Samy děti si tuto pohádku sepsaly a pak upravily pro jednotlivé role. Později ji totiž zdramatizovaly,“ pochlu– bila se ředitelka. Jako diváky si školáci pozvali své mladší spolužáky.

Dokladem, že ve škole se dá užít spousta legrace, bylo i nahlédnutí do výuky prvního ročníku. Pod vedením učitelky Jany Babické si nejmladší zajímavě upevňovali znalost písmenek. Opakování totiž spojili s poznáváním různých dobrot formou ochutnávání, při němž měli zavázané oči a hádali, co vlastně žáčci mlsají! „Vždycky, když budu jíst jablíčko, vybaví se mi teď písmenko j a při pomeranči p. Už na ně nezapomenu,“ ujišťovala Vlaďka Veselá.

Ve 2. a 3. ročníku zase nastolili barevné dny. Pod vedením své třídní učitelky Lenky Hanzlíkové vytvořili červený projektový den. Každý přišel v červeném oblečení, děti se rozdělily do skupin a zpracovávaly po svém pohádku O Červené karkulce. Projektem navíc zábavně propojily český jazyk se čtením, výtvarnou výchovu s dramatickou i matematikou.