Nejvíce jich je stále na trati mezi Radnicemi a Chrástem u Plzně a některé z nich paradoxně místním cestování usnadňují. Jsou to například osobní vlaky číslo 17808, 17809 a 7877, které nyní jezdí až do stanice Plzeň hlavní nádraží.

„Je to docela příjemné. Dřív jsem musel v Chrástu přestupovat, teď se svezu pohodlně až do Plzně. Tato výluka by klidně mohla zůstat,“ říká s úsměvem Ladislav Bednář ze Stupna.

Další pozitivní změnou je také to, že nyní v Chrástu zastavují i rychlíky číslo 963, 965, 758, 760, 762 a 764. Díky tomu zůstala zachovaná návaznost přípojů.

Dalším z míst, kde se i nadále intenzivně pracuje, je most přes Šťáhlavskou ulici v Rokycanech. „Od čtvrtého října probíhá přestavba mostní konstrukce v první koleji. Ta by měla skončit jedenáctého listopadu, pokud se nevyskytnou nějaké neočekávané komplikace,“ uvedl Jan Engler, mluvčí rokycanské radnice. Z tohoto důvodu jezdí vlaky v úseku Rokycany – Chrást u Plzně pouze po jedné koleji.
Podle informací Českých drah by většina výluk měla skončit 22. října. Práce se však mohou vlivem řady komplikací protáhnout.