V důsledku toho už v platnost vstoupila i dopravní opatření, na něž Deník s předstihem upozorňoval. Jedná se o úplnou uzavírku místní komunikace v ulici Horákova, a to v těsné blízkosti křižovatky s Pivovarskou ulicí. V Pivovarské se pak vzhledem ke stavebním úpravám doprava omezuje částečně. Zužuje se na jeden pruh. Přibyly omezující dopravní značky a provoz je řízený prostřednictvím světelné signalizace.

Práce na železnici potrvají v lokalitě až do srpna 2010. Teď je na řadě rekonstrukce první kolejové trati. V souvislosti s tím čtyřklenbový kamenný most nahradí nový, už jen tříobloukový a železobetonový, s kamenným obkladem. „Měnit se bude po částech. Ve druhém směru je v plánu železniční kolej a příslušnou část mostu rekonstruovat v rozmezí srpna 2010 až května 2011,“ sdělil mluvčí rokycanské radnice Jan Engler. Snížení počtu oblouků bude mít pro Rokycany podle Jan Mitlöhnera, projektanta hlavní dodavatelské stavební firmy, výhodu. „Tím, že v řečišti Padrťského potoka nebude žádný pilíř, výrazně se zlepší jeho průtokové podmínky,“ informoval.