Děti si v pátek zatancovaly na nápěvy Mašinky, Ptačího tance, Makareny a dalších hitů. Užily si dovádění s balónky a vyzkoušely si různé karnevalové úkoly. Přidali se k nim žáci deváté třídy a kluci i děvčata ze školky měli radost, že vidí starší kamarády.

Následovala promenáda, při které každá třída představila svoje masky. Deváťáci pozorně sledovali, jak se děti prezentovaly. „Překvapily nás zajímavé, nápadité a zábavné masky. Úžasné bylo předvádění, kdy se děti točily, nakrucovaly, dělaly pohyby, které jejich masku dokreslovaly. Bylo těžké vybrat z každé třídy jen tři masky,“ shodla se odborná porota deváťáků ve složení Nikoleta Shiman, Anička Půhoná, Jiří Bastl, Tomáš Balej a Daniel Kovář.

Badatelé z neziskové organizace Naše historie se věnují nedestruktivním formám průzkumu. Teď obsadili za velkého zájmu kostel ve Zvíkovci.
Badatelé se provrtali do podzemí zvíkoveckého kostela, odhalili neznámou kryptu

Ze třídy Medvídek se nejvíc líbili Nelinka Danišová – Harry Potter, Vilík Peterka – opičák, Eliška Němcová – netopýří žena.

Ze třídy Stromeček zazářili předškoláci Zuzanka Bendová – pirátka, Štěpán Mitáček – Skywolker, Matthias Kubík – Spider Man.

Ze třídy Lodička nás překvapily děti Madlenka Dolanská – Minie, Adam Filus – jahoda, Raylan Coale – drak.

Nejzajímavějšími předškoláky ze třídy Sluníčko byli Matyáš Holý – hokejista, Hudson Coale – policajt, Kačka Pohlotová – krab.

Ze třídy Jablíčko byly nezapomenutelné děti Mikuláš Valdman – kovboj, Egermajerová Madlen – víla, Beatris Holečková – Wednesday Addams.

Všechny děti dostaly malou odměnu, výherci si odnesli plyšáka. Proběhla i přehlídka učitelů v maskách. Představili se Beruška a Ferda mravenec, Jezinka a jelen z pohádky O Smolíčkovi, vosy, kašpárek a Minnie, víla a dýdžej. Samozřejmě, že dětem se nejvíc líbili jejich třídní učitelé.

Vzácný astronomický úkaz
Lidé mohli na noční obloze pozorovat zajímavý astronomický úkaz

„V letošním školním roce realizujeme projekt týkající se spolupráce se ZŠ TGM Rokycany. Hlavním cílem rozvoje vztahů mezi ZŠ a MŠ je propojování jednotlivých stupňů vzdělávání, plynulá návaznost základního vzdělávání, upevňování dětských přátelství a snížení odkladů školní docházky. Smyslem je přiblížit dětem prostředí základní školy natolik, že při oficiálním nástupu do 1. třídy přicházejí na známá místa a jsou tak maximálně zredukovány problémy adaptace,“ popsala výhody spolupráce ředitelka MŠ Věra Zagorová.