Na betonové ploše tak mohou návštěvníci obdivovat přes dvě stovky strojů. Nejen automobily, ale také traktory, motocycykly, bicykly nebo autobus Škoda 706 RTO (rok výroby 19661) či o dvanáct let mladší kombajn Claas, který je stále v provozu.

Prezentují se domácí značky Jawa, ČZ, Praga, Aero, Tatra a s nimi zahraniční stroje firem Zündapp, Mercedes, NSU, BMW, atd. K vidění je rovněž funkční model parního vozu Baffrey 1886 či pojízdný parní motocykl Roper. „Člověk se tak vrátí o více než sto let v čase do období konce 19. století,“ říká předseda klubu Petr Vopřada.

Zdroj: Deník/Václav Havránek

Tradičními magnety expozice bývají kromě parních vozidel i čtyřválcové motocykly Henderson, Zündapp či americké stroje Harley Davidson, Indian a Super X. Za unikát mezi jednostopými exponáty lze považovat motocykl Poustka 150 malé československé firmy stejného jména. A příznivce dvoustopých strojů potěší vozy Praga, Ford, Fiat a další vozy slavných jmen,“ dodává Vopřada.

Výstava, která začínala 27. dubna, vrcholí ve středu 1. května mezi 8. a 17. hodinou.