„Je znát, že hodně lidí nechalo nákup dovolených až na poslední chvíli. O nabídku typu last moment, která je levnější než cenová nabídka v katalogu, je hodně velký zájem. Minulý týden byla poptávka ještě větší, ale pokud zákazníci neměli náročné požadavky a šlo jim jen o to vybrat příjemnou dovolenou, mohli jsme je uspokojit. Z hlediska prodávaných destinací u nás rozhodně vede Chorvatsko, a to konkrétně s autobusovou dopravou,“ informovala o situace v Cestovní agentuře Bohemia Trans pracovnice Naďa Celinová.

Někteří výletníci si chválí koupi zájezdu na poslední chvíli také z jiného důvodu, než je finanční úspora. Jedním z nich je třeba Michal Veselý. „Pokud si zájezd objednávám přes cestovní kancelář nebo agenturu, tak preferuji určitě last minute. Je to proto, že jsem nikdy nevěděl, kdy a jak dlouho budu mít volno, a tak se mi tahle možnost hodí. Jinak letos už mám dovolenou za sebou, byl jsem v červnu na čtrnáct dní autem v Itálii,“ svěřil se Veselý.