„Přítomní se seznámili s právním rámcem elektronické komunikace, základními informacemi o elektronickém podpisu,“ sdělila Michaela Hošťálková, mluvčí Finančního ředitelství v Plzni. Veřejnost se také dozvěděla o způsobech podání pro daňovou správu, internetových aplikacích Daňový portál a Daňová informační schránka. „Cílem semináře je především snížit administrativní náročnost při vyplňování daňových přiznání v elektronické podobě pro poplatníky a při zpracování přiznání pro pracovníky finančních úřadů,“ doplnila Hošťálková.

Poplatníci jsou podle ní osloveni příslušným finančním úřadem. „Kritériem výběru je počet podávaných daňových přiznání v kalendářním roce,“ vysvětlila mluvčí.

Na Rokycansku vyjedou pracovníci finančního úřadu do Zbiroha a Radnic, a to 18. března. K dispozici budou od 13 do 17 hodin v městských úřadech (v zasedacích místnostech). Poradí s vyplněním daňových přiznání a také je převezmou.