To tvrdí po odvysílání pořadu Reportéři ČT v pondělí 19. března Hana a Jiří Fryjaufovi i další obyvatelé Skořic. V reportáži zazněl majorův souhlas.
Skořičtí se domnívají, že vojákova odpověď byla zkreslena. „Ještě před besedou řekl, že by se mu líbilo žít v takovém kraji,“ vybavila si Fryjaufová. Mluvčí veřejnoprávní televize Martin Krafl tato tvrzení odmítl s tím, že jsou subjektivní. „Musím zdůraznit, že reportáž byla hlavně o místních lidech, nikoli o hnutích, bojujících pro nebo proti radarové základně. Ve vyjádřeních vojáka k žádnému střihu a zkreslení jeho výpovědi nedošlo,“ uvedl. Samo natáčení pokračovalo v Trokavci a Míšově.
Jan Tamáš z iniciativy Ne základnám zvažuje minimálně stížnost televizním radám. Že by to bylo na místě, to si myslí i právník Pavel Čámský, který podle svého vyjádření není součástí zmíněné iniciativy a ani není jednoznačně ve věci radaru rozhodnut. „Ta reportáž se příliš místních lidí netýkala. Z prvního dne natáčení je nejvíc prostoru věnováno oficiálním představitelům, tedy panu starostovi Neoralovi z Trokavce a osobě majora,“ vytkl pořadu Čámský, podle něhož na druhý den v Míšově do kamery hovořila řada tamních obyvatel a prostor dostali dva.
Nestrannost ČT podle něj ilustruje i fakt, že do Míšova sama dovezla skupinku aktivistů z iniciativy Pro základnu. „Z debaty s nimi a občany, jíž jsem byl přítomen, ač ji televize točila a vedli ji místní lidé, se do vysílání nedostalo nic,“ řekl Čámský. Reportáž zahltily záběry na procházejícího se amerického majora. „Vyvážená nebyla,“ dodal.