Před šedesáti lety se začaly vyrábět takzvané vejtřasky, které svého času patřily mezi nejlepší terénní nákladní vozidla. Právě na podvozku tohoto legendárního vozu je umístěná věžka pro údržbu trolejového vedení (viz snímek), kterou můžete vidět
v Muzeu dopravy ve Strašicích.

„Koncem roku přišla zpráva, že se vyřazuje, a tak jsme začali podnikat kroky k tomu, abychom ji získali. ´Vétřiesek´
s prodlouženou kabinou, jakou má tato, se vyrobilo jen málo, a tak je patrně jedinou dochovanou,“ řekl za Škoda- BUS klub Plzeň Michal Kouba. Z Mariánských Lázní cestovala do Plzně, kde dostala nový kabát. „Nebyla ve špatném stavu, takže jsme opravili hlavně kabinu. Dostala také jiný lak. Ještě bude potřeba vyměnit dřevěnou lávku plošiny, která je vyhnilá. Nicméně prozatím je exponát provozuschopný, takže jsme ho odvezli do Strašic mezi ostatní,“ popsal Kouba. „Těším se, že na výstavu zajedu s vnukem, bude to pro něj určitě zážitek,“ svěřil se Jan Hrabák.

Kromě věžky Praga V3S stojí za zhlédnutí například trolejbus 7 Tr, z roku 1952, nebo vojenská transfúzní stanice
v autobusu Škoda 706 RTO-TRST . Nejcennější kousek ale zatím zůstává v utajení. „Rekonstruujeme autobus Škoda 706 RTO-LUX. Pro nás má velkou cenu, protože jsme na něm strávili řadu hodin práce a ještě hodně i necháme,“ dodal Kouba. Poprvé své brány muzeum otevře v polovině dubna, už teď se ale milovníci historických kousků mají na co těšit.