Před kolaudací je rekonstrukce chodníků v centru Mýta i Kařezu. Obě místa spojila síly s jedinou ideou. Zajistit maximální bezpečnost chodců.
„Provoz na silnici II. třídy je stále hustý. Přesvědčit se můžete ostatně sám,” konstatovala místostarostka Kařezu Simona Bejčková při včerejším kontrolním dnu. Kromě osobních aut zde denně projíždějí desítky nákladních vozidel, což mimo jiné způsobuje rekonstrukce železniční trati Praha-Plzeň.

Odborníci byli v Kařezu se zhruba 500 metry bezbariérových chodníků a zálivem uprostřed frekventované komunikace spokojeni, až na sloup elektrického vedení v prostoru autobusové zastávky. „Zkusíme se domluvit s ČEZ, protože to je jeho parketa,” reagoval starosta Václav Krofta.
U sousedů v Mýtě investici spojili s generální opravou křižovatek Těškovská a Vojtěšská. „Navíc jsme pokládali kanalizační řad do hloubky tří metrů z budoucí nové zástavby. Povede centrem města až k čističce odpadních vod,” uvedl starosta František Končel.
Dodejme, že na financování se výrazně podílel Státní fond dopravní infrastruktury. Část prostředků vynaložily i zmíněné obce.