Slouží totiž jako zázemí pro volební štáb jednoho ze tří správních obvodů (na něž je Rokycansko rozdělené) pověřených dohledem na průběh aktu a sčítání hlasů.

Ačkoli proměnu místa po listopadovém schválení akce radou odstartoval hned počátek prosince, změn bylo hodně. Jejich zvládnutí znamenalo nebrat zrovna ohledy na běžnou pracovní dobu.

Iniciátorkou stavební úpravy a dalších změn byla starostka města Tereza Šístková s vedoucí stavebního odboru. „Pro současné potřeby úřadu bylo třeba rozšířit archiv finančního odboru a sociálního oddělení.

Původní zasedací místnost byla po vybudování multifunkčního sálu málo využívaná. Na úkor původního prostoru přestavbou vznikne postrádaný archiv,“ sdělila starostka. „Většina prací byla provedená svépomocí, za maximálního využití zaměstnanců města. Uplatnili se při bouracích a následně zednických pracích či při závěrečném malování. Místní elektrikář pracoval i o svátcích a víkendech,“ popisoval tajemník Pavel Vlček.

Začátkem ledna tak ale mohly začít práce odborníka přes sádrokartony a změny ukončila pokládka zátěžového koberce.

Nově upravená zasedací místnost, jejíž vybavení obohatil také diaprojektor, bude využívaná zejména k zasedání rady města, pracovním poradám a menším seminářům.